Οι 4 σημαντικοί λόγοι για να μην τρέχεις πολύ! (Βίντεο)

Είσαι νέος ή έμπειρος οδηγός; Δεν έχει σημασία!

Σήμερα θα αναλύσουμε για ποιους 4 κύριους λόγους δεν πρέπει να τρέχουμε εντός και εκτός πόλης. Αν και ακούγεται αυτονόητο τις περισσότερες φορές να λέμε σε κάποιον να μην τρέχει,σκεφτείτε για ποιους πραγματικά του το λέτε; Είναι λόγοι κινδύνου; Φθοράς; Φόβου; Υπευθυνότητας;

Ας ξεκινήσουμε:

1.Σε μεγάλες πόλεις που τα σπίτια είναι αρκετά πυκνά και στενά πολλά υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να περάσει κάποιο παιδί-ενήλικας ή και κατοικίδιο και να μην μπορέσουμε να φρενάρουμε έγκαιρα με την επίπτωση οτι θα τραυματίσουμε σοβαρά ή στην χειρότερη περίπτωση ακόμα και να θανατώσουμε το θύμα,καθώς και εμείς θα έχουμε μεγάλες υλικές ζημίες και ψυχολογικές επιβαρύνσεις απο το γεγονός όπως και τις νομικές επιβαρύνσεις.

ΑΥΣΤΗΡΑ ΕΩΣ 50 χλμ/ω εντός κατοικημένων περιοχών εκτός αν μας το επιτρέπει η σήμανση!!!

2. Το συντριπτικό ποσοστό τρακαρίσματων εντός πόλεως είναι σε φανάρια/στοπ με τεράστιες υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες. Όλοι έχουμε ακούσει τουλάχιστον μια φορά ότι κάποιο παραβίασε φανάρι/στοπ. Σωστά;

Πάμε όμως να σκεφτούμε πώς γίνεται κάθε φορά.

Ένα όχημα 1 τρέχει με άνω του ορίου ταχύτητα σε δρόμο όπου έχει ανάψει ήδη πορτοκαλί σε απόσταση 100μ και επιταχύνει για να μην τον «πιάσει» κόκκινο (Το πορτοκαλί κατά μ.ο κρατάει 2,3 δευτερόλεπτα).Το όχημα 2 (θύμα) είναι έτοιμο να ξεκινήσει μόλις ανάψει πράσινο. Την στιγμή που το φανάρι του οχήματος 1 ανάβει κόκκινο το όχημα 2 που έχει πράσινο ξεκινά…

Το αποτέλεσμα;

Τεράστια σύγκρουση των δυο οχημάτων. Θέλετε να φανταστείτε μόνο τον ήχο τα λάστιχα και απο τα τζάμια που σπάνε;

3.Ας δούμε κάτι άλλο…

Είναι υπέροχη η οδήγηση στη φύση,σωστά; Ιδίως όταν έχει μια υπέροχη ηλιόλουστη μέρα. Είμαστε χαλαροί,ακούμε την αγαπημένη μας μουσική μόνοι ή με παρέα.

Προσωπικά έχω ακούσει πολλές φορές να μου λένε αυτό που έχω βιώσει και εγώ.

Ζωντανό να φεύγει απο την άκρη του δρόμου και να εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά μας.Το ζωώδες ένστικτο του ζωντανού είναι να δεί απο που έρχεται ο ήχος διότι δεν έχει μάθει στην κίνηση. Αν είμαστε σε μεγάλη απόσταση, τα αντανακλαστικά μας θα λειτουργήσουν και θα προσπαθήσουμε να το αποφύγουμε, όπως αναφέρει το drivedream.gr.

3 πιθανά σενάρια:

i)Θα μετακινηθεί και το ζωντανό με αποτέλεσμα να πέσουμε πάνω του.

ii)Η κίνηση μας ενδέχεται να είναι σπασμωδική και να φύγουμε εκτός δρόμου με αποτέλεσμα να χάσουμε εντελώς τον έλεγχο. Αυτό που έρχεται μετά είναι το αυτονόητο «κωλοτούμπες» μέσα στα χωράφια.

iii)Να φρενάρουμε απότομα ή να κορνάρουμε ώστε να φύγει από το target place μας.

Προτείνουμε:

Χαμηλές ταχύτητες και συνεχή παρακολούθηση των άκρων του δρόμου.

4. Εθνική οδός:

Μέγιστες σημάνσεις 120,130!!! Ναι, και;

Ας πούμε ότι κινούμαστε στην αριστερή λωρίδα εκ των τριών. Ο δρόμος είναι άδειος ή έτσι φαίνεται; Η ταχύτητα μας είναι >150χλμ έχοντας στο μυαλό το χαρακτηριστικό «για να δούμε πώς πάει ή πόσα πιάνει». Ξαφνικά βλέπουμε μια κόκκινη «θάλασσα» από τα στοπ σταματημένων αυτοκίνητων μιας ενδεχόμενης κίνησης. Εκείνη τη στιγμή ενστικτωδώς θα φρενάρουμε όσο πιο πολύ μπορούμε πάρα πολύ απότομα,τότε είναι που θα καταλάβουμε ότι τρέχαμε και ότι το φρενάρισμα είναι πλέον μια δύσκολη υπόθεση.

Αν βρεθούμε ποτέ σε τέτοια θέση και είμαστε σε ευθεία έχουμε το πλεονέκτημα να σταματήσουμε αφού έχουμε εκατοντάδες μέτρα πρίν. Αν όμως είναι σε στροφή (φυγόκεντρος + αδράνεια + ταχύτητα + μειωμένη ορατότητα) είναι μια μίξη εκρηκτική! Ο συνδυασμός αυτός θέλοντας και μη θα μας πετάξει το μπαλάκι του ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή