Ο Πειραιάς ενοχλεί το Βερολίνο

«Παραπλανητική και κακόβουλη», χαρακτηρίζει την κριτική που άσκησε η γερμανική Frankfurter Allgemeine Zeitung στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στον Ν. Κοτζιά για την συνεργασία με την Κίνα, ο Έλληνας πρέσβης στην Γερμανία Θ. Δασκαρόλης στην επιστολή που απέστειλε στην εφημερίδα. Η εφημερίδα υποστηρίζει ότι «Η Ελλάδα θέλει να συνεργαστεί με την Κίνα στο νέο Δρόμο του Μεταξιού. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τη στάση της ΕΕ – για το Πεκίνο έρχεται την κατάλληλη στιγμή». Όπως γράφει όμως ο Έλληνας πρέσβης, πουθενά δεν είναι γραμμένο ότι δεν πρέπει να υπάρχουν οικονομικές σχέσεις με την Κίνα. Και κοιτάξτε ποιος διαμαρτύρεται . Η Γερμανία για την οποία ο μεγαλύτερος εμπορικός της εταίρος, είναι η Κίνα, με όγκο συναλλαγών που ξεπερνά τα 170 δις. ευρώ ετησίως. Οι δε κινέζικες επενδύσεις στην Ευρώπη κατευθύνονται στην Μεγάλη Βρετανία (23,3%), στην Γερμανία (18,5%), στην Ιταλία (12,7%) και στην Γαλλία (11,3%). Η Ελλάδα απορροφά το 1% των κινεζικών επενδύσεων στην ΕΕ. Μήπως, όμως η πραγματική αιτία της γερμανικής διαμαρτυρίας είναι το λιμάνι του Πειραιά «που εξελίσσεται σε κομβικό κέντρο μεταφόρτωσης της Μεσογείου χωρίς να αποτελεί στην πραγματικότητα πρόβλημα για την ΕΕ, όπως ισχυρίζεται η εφημερίδα σας, αλλά περισσότερο πρόβλημα άλλων, ανταγωνιστικών στην προκειμένη περίπτωση, εμπορικών λιμένων της Ευρώπης;» όπως τονίζει ο πρέσβης Δασκαρόλης;

Προηγούμενο άρθρο

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή