O Ερντογάν κάνει ό,τι μπορεί για να μας στείλει τουρίστες
Μπορεί από τουρισμό να μην τα πάμε καλά. Γι’ αυτό ο Ερντογάν κάνει ό,τι μπορεί για να μας στείλει τουρίστες. Χθες έφτασε στην Κρήτη ένα ιστιοφόρο προερχόμενο από την Τουρκία. Με δεδομένο ότι σχεδόν ο μισός πληθυσμός στην Τουρκία είναι Γκιουλενιστές, αντιλαμβάνεστε τι έχει να γίνει αν τους δώσουμε για κίνητρο άσυλο και διαβατήριο.
Επόμενο άρθρο
Λόγια και έργα… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης