Ο απολογισμός λειτουργίας της ιστοσελίδας kathimerinotita.gov.gr

Έχουν υποβληθεί πάνω από 2.250 υποθέσεις

Μέχρι και σήμερα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και κυρίως στην επαφή με τις κρατικές δομές, έχουν υποβληθεί πάνω από 2.250 υποθέσεις.

Σύμφωνα με το υπουργείο Επικρατείας, πλέον και κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Υγείας, όλα τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων είναι υποχρεωμένα να χορηγούν σκευάσματα στους δικαιούχους ασθενείς που διαθέτουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ανεξάρτητα από το νοσηλευτικό ίδρυμα που εκδόθηκαν.  

Ακόμη, μεταφέρθηκαν στο ίδιο υπουργείο, οι δεκάδες παραινέσεις που δεχθήκαμε αναφορικά με την ελλιπή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Κατόπιν τούτου, εκδόθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας αναλυτική σχετική εγκύκλιος για την τήρηση του μέτρου.

Επίσης, μετά από σχετική αναφορά που έγινε από πολίτη ότι σε ταμείο υποκαταστήματος εξυπηρέτησης καταναλωτών της Ε.ΥΔ.Α.Π. δεν υπήρχε συσκευή POS για πληρωμή λογαριασμών με χρεωστική κάρτα, η εταιρεία φρόντισε να τοποθετήσει άμεσα μηχάνημα όχι μόνο στο συγκεκριμένο ταμείο, αλλά και σε όλα όσα διαπιστώθηκαν ελλείψεις.

Παράλληλα επισπεύστηκε η έκδοση Φ.Ε.Κ. για τη διεκπεραίωση μιας σειράς ζητημάτων που απαιτούσαν την υπογραφή αρμοδίων παραγόντων (όπως για παράδειγμα η παροχή εξουσιοδότησης στις κατά τόπους Γενικές Διευθύνσεις Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος προκειμένου να υπογράψουν τις άδειες χειριστών μηχανημάτων έργου). 

Αυτή την περίοδο εντατικοποιείται η συνεργασία με το σύνολο των υπουργείων, ούτως ώστε να οδηγείται το ταχύτερο δυνατό στην αρτιότερη διευθέτηση των υποθέσεων που υποβάλλονται στην πλατφόρμα. Η προσπάθεια της Ομάδας Καθημερινότητας να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη συνεχίζεται. 

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή