Ο ΑΔΕΔΥ δωρίζει 2.500 ευρώ στο Νοσοκομείο Καστοριάς
Το συμβολικό ποσό των 2.500 ευρώ για την αγορά υγειονομικού υλικού κατέθεσε σήμερα στο λογαριασμό του Γενικού Νοσοκομείου Καστοριάς η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η Εκτελεστική Επιτροπή κατέθεσε σήμερα, Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020, στο λογαριασμό του Γενικού Νοσοκομείου Καστοριάς (αριθμ. λογαριασμού GR2502607120000910200182990) το συμβολικό ποσό των 2.500 ευρώ για την αγορά υγειονομικού υλικού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθρο
Κορωνοϊός και εργασία από το σπίτι – Χρήσιμος οδηγός
Επόμενο άρθρο
Προειδοποίηση από την ΕΛΑΣ: Προσοχή σε αυτό το μήνυμα »
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης