«Ντου» εργαζόμενων στο υπουργείο Τουρισμού – Απαιτούν συνάντηση με τον υπουργό
Εισβολή στο υπουργείο Τουρισμού, στη λεωφόρο Αμαλίας 12, έκαναν εργαζόμενοι στον κλάδο του τουρισμού και του επισιτισμού το απόγευμα της Πέμπτης.
Οι διαδηλωτές απαιτούν να συναντηθούν με τον Χάρη Θεοχάρη.
Προηγούμενο άρθρο
ΣΥΡΙΖΑ προς ΝΔ: Αφήστε στην άκρη το copy paste
Επόμενο άρθρο
Κορωνοϊός: Σε καραντίνα τριών ημερών η Βόρεια Μακεδονία »
Σχετικά Άρθρα
Την Πέμπτη συνεχίζεται η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου στις Σέρρες
24/06/2026 - 23:20
Την Πέμπτη συνεχίζεται η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου στις Σέρρες
24/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης