Της Ελένης Τσερεζόλε
Πολύ λίγα, πολύ αργά. Ο λόγος για τα… 40 λεωφορεία που οι κκ Μητσοτάκης και Καραμανλής έσπευσαν να… διαφημίσουν, χθες, αξημέρωτα, στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ! Ενάμιση χρόνο μετά από το ξέσπασμα της πανδημίας, κι ενώ η κυβέρνηση επέμενε πεισματικά ότι «δεν κολλάει» στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μέχρις ότου παραδεχθεί, εμμέσως πλην σαφώς, ότι τελικά μπορεί και να κολλάει.
Μετά από την ακύρωση, για λόγους που μόνο η κυβέρνηση γνωρίζει, του διαγωνισμού της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ για 750 λεωφορεία.
Μετά από την αποτυχία του υπουργού Καραμανλή να καταθέσει στο Ελεγκτικό Συνέδριο άρτια σύμβαση για την προμήθεια 300 λεωφορείων μέσω leasing από την ΟΣΥ Α.Ε με αποτέλεσμα αυτό να την απορρίψει.
Μετά από την ενοικίαση λεωφορείων των 12 μέτρων που έχουν μόνο… δυο παράθυρα σε κάθε πλευρά και μόνο… δυο πόρτες, από τις οποίες η μια χρησιμοποιείται και για την άνοδο και για την κάθοδο των επιβατών λόγω πανδημίας.
Μετά από την αδιαφορία και την ολιγωρία της πολιτικά ομογάλακτης με την κυβέρνηση, Διοίκησης της Περιφέρειας Αττικής να προχωρήσει στην προμήθεια 92 σύγχρονων λεωφορείων για ενίσχυση του ΟΑΣΑ, όπως είχε δρομολογήσει με διασφάλιση χρηματοδότησης η προηγούμενη Διοίκηση της Ρένας Δούρου.
Μετά από όλα αυτά που έχουν ως συνέπεια να παραμένουν οι πολίτες απροστάτευτοι μέσα σε υπερπλήρη Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, έστερξε ο Πρωθυπουργός, χαµογελώντας µε ικανοποίηση να διαφηµίσει μια… σταγόνα στον ωκεανό. Αδιαφορώντας φυσικά, όπως κάνει εδώ και 1,5 χρόνο, για την πραγµατική στήριξη των δημόσιων μεταφοράς, µε εκσυγχρονισμό, προσλήψεις, προμήθεια νέων οχημάτων, ανταλλακτικών, κα, µε στόχο την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών, µε σύγχρονα, φιλικά προς το περιβάλλον, οχήματα.
Ανθυπολεπτοµέρειες για ανθρώπους που δεν έχουν πατήσει το… σκαρπίνι τους σε λεωφορείο, τρόλεϊ ή συρμό του Ηλεκτρικού ή του Μετρό. Και το µόνο που κάνουν είναι να τα χρησιμοποιούν, όπως χθες, ως… ντεκόρ φθηνής προπαγάνδας!