Νοσοκομείο Ευαγγελισμός: Συνελήφθη ο δραπέτης με κορωνοϊό που το έσκασε
Εντοπίστηκε τα μεσάνυχτα και συνελήφθη εκ νέου ο Πακιστανός κρατούμενος του Τμήματος Ασφαλείας Ακροπόλεως, που νοσηλευόταν με κορωνοϊό, στην πτέρυγα Covid-19 του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» και κατάφερε χθες το απόγευμα να δραπετεύσει, δίχως να γίνει αντιληπτός.
Ο δραπέτης είχε συλληφθεί κατόπιν εντάλματος που εκκρεμούσε σε βάρος του, ακολούθησαν αναζητήσεις από την Αστυνομία και εντοπίστηκε στην περιοχή του Κολωνού, όπου συνελήφθη εκ νέου.
Προηγούμενο άρθρο
ΗΠΑ: Στο σφυρί το πολυτιμότερο μπλε διαμάντι του κόσμου
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης