Μειμαράκης: Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω
«Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω» έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Βαγγέλης Μεϊμαράκης για τις επιθέσεις στο Παρίσι.
«Θλίψη και οργή είναι το μόνο που νιώθω. Η επίθεση αυτή δεν είναι μόνο ενάντια στο γαλλικό λαό αλλά ενάντια στη δημοκρατία και στην ελευθερία» έγραψε ο κ. Μεϊμαράκης.
Σχετικά Άρθρα
ΕΛΑΣ: Αναλυτικά τα βιογραφικά των νέων στελεχών
23/06/2026 - 21:33
ΕΛΑΣ: Αυτοί είναι οι τομεάρχες του κόμματος Τσίπρα (Ονόματα)
23/06/2026 - 17:23
«Τώρα μιλάμε»: Η ΕΛΑΣ συζητά με τους πολίτες στη Λιβαδειά
23/06/2026 - 16:07
Δείτε επίσης