Mε άμεση διακοπή ρεύματος απειλούνται οι κακοπληρωτές της ΔΕΗ
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΜΕΧΡΙ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
Σε μία προσπάθεια να βάλει τέλος στους κακοπληρωτές η ΔΕΗ αναμένεται να λάβει μέτρα και πλέον θα τους φέρει αντιμέτωπους με άμεση διακοπή του ρεύματος.
Περίπου 1,5 εκατομμύρια πελάτες της ΔΕΗ έχουν λογαριασμούς, τους οποίους δεν πληρώνουν.
Η ΔΕΗ έχει δώσει την ευκαιρία για θετικό διακανονισμό και μάλιστα όσοι επιθυμούν μπορούν να ενταχθούν στο καθεστώς διακανονισμού μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου. Δεν θα υπάρξει άλλη παράταση.
Επόμενο άρθρο
Τα πρωτοσέλιδα των πολιτικών εφημερίδων »
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης