Ματίνα Πολυχρόνη – Διαμαρτυρία για το αυτοδιοίκητο του ΚΕΘΕΑ έξω από το υπουργείο Υγείας (BINTEO)
Μέλη των θεραπευτικών κοινοτήτων, συγγενείς, φίλοι και εργαζόμενοι του ΚΕΘΕΑ πραγματοποίησαν διαμαρτυρία το μεσημέρι της Τρίτης, έξω από το υπουργείο Υγείας ζητώντας, να μην προχωρήσει η προτεινόμενη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία καταλύεται η αυτοδιοίκηση του ΚΕΘΕΑ.
Σχετικά Άρθρα
Την Πέμπτη συνεχίζεται η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου στις Σέρρες
24/06/2026 - 23:20
Την Πέμπτη συνεχίζεται η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου στις Σέρρες
24/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης