Κορωνοϊός: Κατέληξε 67χρονος στο ΑΧΕΠΑ – Στους 392 οι νεκροί
Ακόμα ένας συμπολίτης μας έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Πιο συγκεκριμένα, άνδρας 67 ετών από την Έδεσσα, κατέληξε στη 1:15, ενώ από τις 15 Σεπτεμβρίου νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ. Σημειώνεται ότι έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Σημειώνεται ότι πλέον η Ελλάδα μετρά 392 νεκρούς από τον κορωνοϊό.
Σχετικά Άρθρα
Συνελήφθη 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας
27/06/2026 - 16:55
Επεσε τοίχος στο Παγκράτι – Διακοπή κυκλοφορίας
27/06/2026 - 16:39
Δείτε επίσης