Κλειστός ο σταθμός του ΗΣΑΠ στη Βικτώρια
Κατέβηκαν πρόσφυγες λόγω της κακοκαιρίας
Από την Κηφισιά έως την Αττική και από την Ομόνοια έως τον Πειραιά διεξάγεται η κίνηση των συρμών του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου.
Η συγκεκριμένη δρομολόγηση γίνεται για λόγους ασφαλείας των μεταναστών που βρίσκονται στον σταθμό Βικτώρια.
Σχετικά Άρθρα
Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία, έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές
22/06/2026 - 15:10
Έμφυλη βία: Πλημμύρα καταγγελιών στην γραμμή SOS 15900
22/06/2026 - 14:49
Δείτε επίσης