Κάτι γίνεται
Έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια η αυστηροποίηση των ποινών για όσους οδηγούς προκαλούν θανατηφόρα ατυχήματα υπό την επήρεια αλκοόλ. Χρόνια ακούμε ότι μερικοί ασυνείδητοι σκορπίζουν τον θάνατο και απλώς πληρώνουν κάποιο πρόστιμο. Τώρα η ποινή θα φτάνει έως αφαίρεση διπλώματος ισοβίως. Ίσως για τους εγκληματικά ασυνείδητους και αυτό να είναι μικρή ποινή.
Προηγούμενο άρθρο
ΑΕΚ: Δώρο… διαρκείας σε άνεργους και φοιτητές
Επόμενο άρθρο
«Έφυγε» ο δικός μας Σπύρος Μεταξάς »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης