Και το Ολοκαύτωμα των Ποντίων κύριε;
Πληροφορούμαι ότι αποστέλλονται νέες εγκύκλιοι στα σχολεία από τον αρμόδιο υπουργό κ. Φίλη. Μεταξύ αυτών, η κατάργηση της προσευχής, νέες περικοπές της ελληνικής ιστορίας αλλά και η υποχρεωτική διδασκαλία του Ολοκαυτώματος των Εβραίων. Όμως δεν βλέπω διδασκαλία για την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου. Οχι μόνο δεν υφίσταται υποχρεωτική διδασκαλία – επαφίεται στον πατριωτισμό των εκπαιδευτικών – αλλά δεν αναγνωρίζεται καν από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ούτε αυτή καθαυτή η γενοκτονία!
Προηγούμενο άρθρο
Νέα Αγροτική τράπεζα;
Επόμενο άρθρο
Ηξεραν »
Σχετικά Άρθρα
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Παϊτέρης: Κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ! Αν ανακαλέσει θα την ψηφίσουμε!
25/06/2026 - 13:45
Δείτε επίσης