Η δημοσκόπηση της Prorata στο Kontra24: Τηλεόραση VS Κοινωνικά Δίκτυα

Η εικόνα του «Μωυσή-Σωτήρα» που θέλησε να διαμορφώσει  η κυβέρνηση για τον πρωθυπουργό,  άρχισε  να θολώνει. Η 5η έρευνα  της Prorata «στην εποχή του κορωνοϊού» δείχνει ανατροπή των απόψεων της κοινής γνώμης για την πολιτική της κυβέρνησης και στα τρία μεγάλα μέτωπα: της πανδημίας, της οικονομίας, των ελληνοτουρκικών.

Οι θετικές απόψεις έγιναν αρνητικές. Και όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία «η συνολική ικανοποίηση των πολιτών σε σχέση με τη διαχείριση της πανδημίας, καθώς και των οικονομικών συνεπειών της  τελευταίας μειώνεται με εντυπωσιακό τρόπο συγκριτικά με τις προηγούμενες μετρήσεις ανίχνευσης της κοινής γνώμης». Η έρευνα έχει και μία ακόμη σημαντική διαπίστωση. Όσοι ενημερώνονται κατά εξοχήν από την τηλεόραση, έχουν καλή άποψη για την κυβερνητική πολιτική.

Θανάσης Λυτρσογιάννης: Αλλοιώνονται υποβαθμίζονται και κρύβονται ειδήσεις στην Ελλάδα

Σε αντίθεση με όσους χρησιμοποιούν όλα τα μέσα (social media, ίντερνετ, εφημερίδες κα). Η δημοσκόπηση δείχνει ότι «Ενώ προς τα τέλη Μαΐου η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών (71%) αξιολογούσε θετικά την κυβέρνηση ως προς τη διαχείριση της πανδημίας, η εικόνα σήμερα έχει αντιστραφεί πλήρως, με το 52% να την αξιολογεί αρνητικά και μόλις το 47% θετικά. Ραγδαία είναι η μεταβολή και σε σχέση με την απόδοση ευθυνών για τη διασπορά του κορωνοϊού στη χώρα μας, καθώς σε αντίθεση με όλες τις προηγούμενες μετρήσεις, η πλειοψηφία των πολιτών (51%) πιστεύει πλέον ότι το αποκλειστικό ή μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης φέρει το κράτος.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή