Το βίντεο της εταιρείας με το διαφημιστικό σποτ ανέβηκε σήμερα στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook και κατέβηκε ύστερα από τις αντιδράσεις που προκάλεσε.
Η επώνυμη μάρκα προϊόντων προσωπικής φροντίδας, αναγκάσθηκε να ζητήσει συγγνώμη για την διαφήμιση που προκάλεσε σάλο στο διαδίκτυο λόγω του ρατσιστικού της περιεχομένου.
Η συγκεκριμένη εταιρεία ανέβασε βίντεο που δείχνει μία μαύρη γυναίκα να βγάζει το καφετί μπλουζάκι που φοράει και να μεταμορφώνεται σε λευκή γυναίκα με λευκό μπλουζάκι αφού έχει χρησιμοποιήσει το αφρόλουτρο της εταιρείας. Στη συνέχεια, αυτή η δεύτερη γυναίκα μεταμορφώνεται με τον ίδιο τρόπο σε άλλη λευκή γυναίκα που φοράει ένα ακόμη πιο λευκό μπλουζάκι…

«Σε ένα βίντεο που δημοσιεύθηκε αυτήν την εβδομάδα σφάλαμε θεωρώντας ότι εκπροσωπούμε τις έγχρωμες γυναίκες και λυπούμαστε πολύ για τη βλάβη που αυτό προκάλεσε», αναφέρεται σε μήνυμα της εταιρείας που αναρτήθηκε στο Facebook.
«Η διαφήμιση της εταιρείας είναι ρατσιστική, ανεύθυνη, χωρίς ευαισθησία, ασυνάρτητη, δυσάρεστη και αξίζει να πάρει το βραβείο του σάπιου κρεμμυδιού», έγραψε χρήστης του Twitter .
«Το να είσαι μαύρος σημαίνει ότι είσαι βρώμικος και ανεπιθύμητος», σύμφωνα με άλλον χρήστη που καλεί σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της,ενώ το hashtag #Boycott άρχισε να διαδίδεται από σήμερα το πρωί στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Στο χρηματιστήριο του Λονδίνου στις 07.30 ώρα Γκρίνουιτς η μετοχή της εταιρείας σημείωνε πτώση κατά 0,39% εν μέσω σταθεροποιητικής εικόνας της αγοράς.