Γιατί;
Η Ελλάδα έχει αποδείξει την στάση της έναντι των προσφύγων. Γιατί όμως παραμένει κλειστεί η σιδηροδρομική γραμμή της χώρας στην Ειδομένη; Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση γι αυτό; Τι περιμένουμε να γίνει δηλαδή;
Προηγούμενο άρθρο
Προς άδοξο φινάλε ο Πέτριτς
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης