Εξιτήριο από το νοσοκομείο Βόλου έλαβε ο Δ. Κουφοντίνας
Ο Δ.Κουφοντίνας έλαβε σήμερα εξιτήριο από το νοσοκομείο Βόλου και μεταφέρθηκε στις αγροτικές φυλακές Κασσαβέτειας, όπου θα συνεχίσει την αγωγή αποκατάστασης της υγείας του. Ο ίδιος, όσο και η οικογένειά του, εκφράζουν δημόσια τις ευχαριστίες τους, τόσο στο ιατρικό όσο και στο νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου Βόλου.
Σχετικά Άρθρα
«Νταντάδες της Γειτονιάς»: 175 συμφωνητικά σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες
23/06/2026 - 18:50
Φωτιά σε εργοστάσιο με τουριστικά είδη στο Αιγάλεω
23/06/2026 - 17:17
Δείτε επίσης