Εργασιακός μεσαίωνας
Κομβικός μήνας για τις απολύσεις είναι ο Σεπτέμβριος, γιατί παύει κάθε μέτρο προστασίας των εργαζομένων από τις επιχειρήσεις που έχουν επιδοτηθεί από το κράτος. Τότε ακριβώς θα διαπιστώσουμε τις συνέπειες που θα προκαλέσει στην αγορά εργασίας ο νέος νόμος Χατζηδάκη που επαναφέρει στον εργασιακό μεσαίωνα.
Προηγούμενο άρθρο
Μία από τα ίδια…
Επόμενο άρθρο
Περιμένει το… χρήμα »
Σχετικά Άρθρα
Παρέμβαση για την Τουρκία
24/06/2026 - 16:29
Κομισιόν για Αβραμόπουλο
24/06/2026 - 16:29
ΕΛ.Α.Σ. για Ασημακοπούλου
24/06/2026 - 16:28
Ανοδική πορεία
24/06/2026 - 16:27
Δείτε επίσης