ΤΟ lockdown στη Μύκονο είναι ένα ακόμη επικοινωνιακό πυροτέχνημα της κυβέρνησης για να καλύψει τις εγκληματικές της ευθύνες στη διαχείριση του 4ου κύματος της εφιαλτικής πανδημίας.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ επέλεξε τη Μύκονο γιατί αποτελεί σημείο αναφοράς των επώνυμων και των νεόπλουτων.
ΤΟ μήνυμα που επιχειρεί να περάσει στην κοινωνία είναι ότι τολμάει να τα βάζει με τους ισχυρούς του χρήματος για να προστατέψει τη Δημόσια Υγεία.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ η επικοινωνιακή ρουκέτα μπορεί να παράξει πρόσκαιρα αποτελέσματα και να λειτουργήσει ως προπέτασμα καπνού, κρύβοντας τις ολέθριες πολιτικές.
ΜΟΝΟ που οι εγκέφαλοι του Μαξίμου δεν υπολόγισαν ότι η Μύκονος είναι η βιτρίνα του Ελληνικού τουρισμού, αφού το νησί των ανέμων είναι παγκοσμίως γνωστό.
ΓΙ’ ΑΥΤΟ το πυροτέχνημα απειλεί να κάψει ολοκληρωτικά τον τουρισμό.
ΟΙ ακυρώσεις πέφτουν βροχή, γιατί το lockdown στη Μύκονο έχει προκαλέσει σύγχυση στην τουριστική αγορά.
ΤΟ μόνο που πέτυχε η κίνηση Χαρδαλιά είναι να μετακομίσει τον κορωνοϊό, από τα μπαρ και τα κέντρα διασκέδασης, στις βίλες και στα πολυτελή σκάφη.