Επιχειρηματικό μοντέλο στο εκπαιδευτικό σύστημα της Βραζιλίας

 

Η FOLHA de Sao PAULO ανατρέχει στο 2011, όταν η πολιτειακή κυβέρνηση άρχισε να αξιολογεί τα σχολεία με βάση δείκτες όπως η συχνότητα των επιτυχιών των μαθητών και των εκπαιδευτικών, η συμμετοχή των γονέων στις συνεδριάσεις και φθάνει μέχρι σήμερα και τις φοιτητικές επιδόσεις στο Περναμπούκο που είναι γνωστό σαν «Βενετία της Βραζιλίας», από τις πολλές γέφυρες και ποτάμια, ενώ το όνομά του σημαίνει «ύφαλος», από τους πολλούς κοραλλιογενείς υφάλους στις ακτές της περιοχής.
«Οι δείκτες που έχουμε καθιερώσει επιτρέπουν να εξετάσουμε λεπτομερώς κάθε σχολείο και να δημιουργήσουμε μια σειρά από συγκεκριμένες δράσεις», δήλωσε στην FOLHA de Sao PAULO ο γραμματέας εκπαίδευσης της πολιτείας Φρεντ Αρμάνσιο, γνωρίζοντας, για παράδειγμα, αν πολλοί μαθητές σε ένα σχολείο κακοί στα μαθηματικά, ενώ για κάθε δείκτη που επιτυγχάνεται, όπως επιτυγχάνεται, δίνονται μπόνους -κάτι που έχει επικριθεί από πολλούς-, ενώ ένα άλλο μέτρο που συνέβαλε στη βελτίωση της απόδοσης των μαθητών, ήταν η επέκταση των ολοήμερων σχολείων, όπου διδάσκονται πρόσθετα μαθήματα πορτογαλικών και μαθηματικών, αλλά και επιπλέον κλάδοι, όπως η ρομποτική.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή