Επανασυστήνεται η διυπουργική για την πάταξη της διαφθοράς
Υπό τον Δ. Παπαγγελόπουλο
Στην επανασύσταση της διυπουργικής επιτροπής για την πάταξη της διαφθοράς υπό τον Δημήτρη Παπαγγελόπουλο προχωρά η κυβέρνηση, όπως έγινε γνωστό μετά τη λήξη του υπουργικού συμβουλίου.
Μετά και τη νέα λίστα από τον Ερβέ Φαλτσιανί, όλα συνηγορούν στο ότι η κυβέρνηση ανεβάζει ρυθμούς στον τομέα της διαφθοράς, ο οποίος καθίσταται πρώτης προτεραιότητας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σε αυτήν επικεφαλής θα είναι ο Δ. Παπαγγελόπουλος και θα μετέχουν ακόμη οι υπουργοί Τρ. Αλεξιάδης, Τ. Κουίκ, ο Γ. Βασιλειάδης, ο Γραμματέας του υπουργικού Συμβουλίου Μ. Καλογήρου καθώς και ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου Δ. Τζανακόπουλος.
Σχετικά Άρθρα
24/06/2026 - 15:32
24/06/2026 - 15:29
Δείτε επίσης