Έκλεισε η εθνική οδός στη Λαμία
Κλειστή και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας θα παραμείνει για τις δύο επόμενες ώρες η εθνική οδός στην Ανθήλη Φθιώτιδας έξω από τη Λαμία.
Σύμφωνα με απόφαση των αγροτών στο μπλόκο της Ανθήλης ο αποκλεισμός ξεκίνησε στις 6 το απόγευμα και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 8 το βράδυ.
Όπως αναφέρει το lamiareport, η κυκλοφορία γίνεται από τους παράδρομους της εθνικής οδού.
Προηγούμενο άρθρο
Ληστεία σε χρηματαποστολή στα Σπάτα
Σχετικά Άρθρα
Την Πέμπτη συνεχίζεται η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου στις Σέρρες
24/06/2026 - 23:20
Την Πέμπτη συνεχίζεται η δίκη για τη δολοφονία του 17χρονου στις Σέρρες
24/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης