Πάνω από 1.679.220 πολίτες, επισκεφτήκαν την ιστοσελίδα για να ενημερωθούν, σχετικά με το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, ενώ από την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής 56.231 συμπλήρωσαν τα στοιχεία τους και υπέβαλαν αίτηση!
Από το υπουργείο Εργασίας, ανταποκρινόμενοι στο μεγάλο ενδιαφέρον, τόνισαν ότι θα υπάρξει επέκταση της δυναμικότητας του συστήματος.
Και η δεύτερη ημέρα της εφαρμογής του προγράμματος «Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης» κυλά ομαλά, αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου, παρά τον μεγάλο όγκο επισκέψεων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος.
Από το γραφείο, της αναπληρώτριας υπουργού Εργασίας, Θεανώ Φωτίου αναφέρεται ότι τις ώρες αιχμής η πλατφόρμα χρησιμοποιείται κάθε δευτερόλεπτο από 7.000 πολίτες ταυτοχρόνως.
Ήδη η ΗΔΙΚΑ προχωρεί στην επέκταση της δυναμικότητας του συστήματος ώστε να αποφευχθούν ακόμη και οι ολιγόλεπτες καθυστερήσεις που παρουσιάζονται ορισμένες στιγμές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, από την έναρξη λειτουργίας μέχρι σήμερα, Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017, στις 16:00 μμ είχαν επισκεφθεί την ιστοσελίδα 1.679.220 πολίτες, εκ των οποίων οι 56.231 συμπλήρωσαν τα στοιχεία τους.
Στην συντριπτική τους πλειονότητα, οι ενδιαφερόμενοι συνεχίζουν να υποβάλουν τις αιτήσεις οι ίδιοι. Συγκεκριμένα, 49.426 πολίτες υπέβαλλαν μόνοι τους την αίτηση, 4.614 μέσω ΚΕΠ και 2.191μέσω Δήμων.
Ο ιστότοπος του προγράμματος είναι στη διεύθυνση https://keaprogram.gr όπου όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πλήρες πληροφοριακό υλικό, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς και το οποίο απαντά σε ερωτήματα που έχουν τεθεί από πολίτες.
Οι λειτουργοί των Δήμων και των ΚΕΠ ενημερώνονται σε καθημερινή βάση για όποια νέα ερωτήματα προκύπτουν και τις απαντήσεις τους. Οι ίδιοι λειτουργοί μπορούν να επικοινωνούν σε καθημερινή βάση, είτε με την ΗΔΙΚΑ είτε με τις υπηρεσίες του Υπουργείου μας, για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει.
Επομένως, υπερβολές που ακούγονται σε ΜΜΕ για τη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, για τον υπερβολικό φόρτο σε ΚΕΠ και Δήμους, για πρόγραμμα που έχει αφεθεί στην τύχη του, δεν αληθεύουν.
Διευκρινίζουμε:
Οι αιτήσεις είναι προσυμπληρωμένες και η πλατφόρμα ιδιαίτερα φιλική στο χρήστη, προκειμένου ο ίδιος ο πολίτης να μπορεί συμπληρώσει την αίτηση μόνος του. Το γεγονός αυτό αποδεικνύεται και από τα μέχρι στιγμής στοιχεία.
Οι πολίτες που προσέρχονται στα ΚΕΠ δεν χρειάζεται να προσκομίζουν κανένα δικαιολογητικό.
Τέλος, από το υπουργείο τονίζουν ότι «Δεδομένου ότι η αίτηση είναι προσυμπληρωμένη, μόνον αν απαιτηθεί κάποια τροποποίηση των στοιχείων της, χρειάζεται η προσκόμιση δικαιολογητικών και η αίτηση εξετάζεται μόνον από τους λειτουργούς των Δήμων. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να διευκολύνει τον πολίτη, τον λειτουργό του ΚΕΠ και τον λειτουργό του δήμου. Είναι ένα πρόγραμμα που στηρίζει όσους έχουν ανάγκη».