Δίνουν τη μάχη της υπεύθυνης ενημέρωσης

Παρά το δυσβάστακτο οικονομικό κόστος που προκαλεί η γενικευμένη καραντίνα οι εφημερίδες συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη της υπεύθυνης ενημέρωσης. Αναζητούν μάλιστα νέους τρόπους επικοινωνίας με τους αναγνώστες οι οποίοι είναι κλεισμένοι στα σπίτια. Στην κατεύθυνση αυτή επεκτείνεται η διανομή τους και στα σούπερ μάρκετ αφού η ενημέρωση είναι από τα βασικότερα αγαθά για κάθε σκεπτόμενο πολίτη.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή