Διέρρηξαν το δημαρχείο Αλοννήσου και πήραν 2.000 ευρώ
Στο στόχαστρο διαρρηκτών βρέθηκε το δημαρχείο Αλοννήσου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα e-thessalia, οι δράστες, τους οποίους αναζητά η Αστυνομία, μπήκαν στην αίθουσα συσκέψεων από ξεκλείδωτο παράθυρο του δημαρχείου και παραβίασαν συρταριέρα, η οποία περιείχε περισσότερα από 2.000 ευρώ.
Την προανάκριση και τις έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών διενεργεί ο αστυνομικό τμήμα Αλοννήσου.
Σχετικά Άρθρα
Καιρός: Αστάθεια και μελτέμι κρατούν μακριά τον καύσωνα – Αναλυτική πρόγνωση
23/06/2026 - 08:47
Σιάτιστα: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε και τραυμάτισε γυναίκα
23/06/2026 - 08:10
Δείτε επίσης