Δεν φεύγει…
Δεν φεύγει τελικώς από το Μέγαρο Μαξίμου το πρωθυπουργικό Γραφείο όπως ήθελε ο Κ. Μητσοτάκης. Η Αστυνομία διαφωνεί για πολλούς λόγους, ειδικά λόγω ακαταλληλότητας του κτιρίου στην Βασιλίσσης Σοφίας (υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης). Και ο Γ. Παπανδρέου ήθελε να φύγει από το Μαξίμου, αλλά δεν του βγήκε. Αφού ξέρουν γιατί τα λένε; Τα ίδια και με το μικρό υπουργικό σχήμα…
Προηγούμενο άρθρο
Στην Κύπρο
Επόμενο άρθρο
Δυσκολίες για Σάντσεθ »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης