Δεν έχει φράγκα
Τέλος Μαίου πρέπει να πληρώσουμε κάτι δις στο ΔΝΤ. Ε λοιπόν χωρίς αξιολόγηση δεν πρόκειται να πληρώσουμε. Και ας το ονομάσουν όπως θέλουν. Γιατί τα λεφτά θα μείνουν στο εσωτερικό για τις ανάγκες του ελληνικού κράτους.
Επόμενο άρθρο
Λαφαζάνης για Grexit »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης