Με χιουμοριστικό και καυστικό τρόπο ο Χρήστος Σπίρτζης απαντά σε όσους επιρρίπτουν ευθύνες στον ΣΥΡΙΖΑ για τα έργα στη Θεσσαλονίκη. Ο Τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στην Ημερίδα της εφημερίδας «Μακεδονία» «Σχέδιο Θεσσαλονίκης» για τους παππούδες της Κατερίνας Νοτοπούλου και του Σωκράτη Φάμελλου, τους πατεράδες του Γιάννη Μυλόπουλου και του Χρήστου Γιαννούλη και τη συμπλήρωση των… 100 χρόνων από τη γέννηση του Αλέξη Τσίπρα.
«Ακούστε την ιστορική ευθύνη που έχει η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ για τη Θεσσαλονίκη, τις μεταφορές και όλα αυτά που ακούστηκαν. Θυμάμαι τον παππού της Κατερίνας Νοτοπούλου να ξηλώνει τις γραμμές του τραμ στη Θεσσαλονίκη και να ιδρύει τον ΟΑΣΘ το 1957, μια παράξενη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όπου κλέβεις το δημόσιο για δεκαετίες, σκανδαλωδώς, θυμάμαι τον μπαμπά του Μυλόπουλου να ανοίγει μια τρύπα στο κέντρο της πόλης και να λέει θα κάνω μετρό εδώ πέρα με πλήρη τεκμηρίωση, προγραμματισμό, μελέτες και χρηματοδότηση από το FM100. Θυμάμαι τον πατέρα του Γιαννούλη να ανεβαίνει τα σκαλιά του Μακεδονίας-Θράκης και να κάνει ένα εθνικό, στρατηγικό σχέδιο για τη Βόρεια Ελλάδα και θυμάμαι τον παππού του Φάμελλου να δίνει μάχη για τα περιβαλλοντικά στο Θερμαϊκό και τη Θεσσαλονίκη», είπε και συνέχισε: «Όπως καταλαβαίνετε ο ΣΥΡΙΖΑ έχει μια βαριά ιστορική ευθύνη, θεωρώ ότι φέτος που γιορτάζουμε τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Αλέξη Τσίπρα και τα 200 χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ θα τα αναδείξουμε αυτά. Το έχει αναλάβει η κυρία Δασκαλάκη αυτό».
Κατά την ομιλία του στην ημερίδα «Σχέδιο Θεσσαλονίκη» είχε αντιπαράθεση με τον νέο πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα.
«Όταν κάποιος κρύβει τις διαχρονικές ευθύνες που υπήρχαν στον ΟΑΣΘ, όταν κρύβει το σκάνδαλο από το 57’ μέχρι σήμερα, όταν κρύβει τα εκατοντάδες εκατομμύρια που έπαιρναν πρόσθετα από τον ελληνικό λαό, όταν κρύβει ότι 47 εκατομμύρια δεν υπήρχαν για την αγορά νέων λεωφορείων ως αποθεματικό, όταν κρύβει ότι 5 εκατομμύρια δεν υπήρχαν για τις ασφάλειες των λεωφορείων, όταν κρύβει ότι είχαν απόδοση κεφαλαίων 700% και πάνω, αντί για 18-20%, όταν κρύβει ότι εκατοντάδες λεωφορεία 12ετιας πουλήθηκαν για 500,600 και 700 ευρώ και ψάχνει να βρει ευθύνες τα δυο τελευταία χρόνια προφανώς δεν λέει απλώς την μισή αλήθεια, λέει λιγότερο από την μισή αλήθεια με προφανή στόχο να εξυπηρετήσει και πολιτικές επικοινωνιακές σκοπιμότητες αλλά και τις ευθύνες που έχει διαχρονικά η ΝΔ για τον ΟΑΣΘ» ανέφερε για τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ.
Τέλος, ο Χρήστος Σπίρτζης συνεχάρη το συγκρότημα της «Μακεδονία» για την σημερινή ημερίδα.
«Να δώσουμε συγχαρητήρια στην εφημερίδα «Μακεδονία» για το συνέδριο που διοργανώνει, που υποχρεώνει όλους τους συντελεστές της κεντρικής πολιτικής σκηνής και της πόλης να συμβάλουν σε ένα δημόσιο διάλογο για να συνθέσουμε διαφορετικές προτάσεις και απόψεις για να καταλήξουμε στο βέλτιστο εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό που πρέπει να έχουμε και για την Ελλάδα και για την πόλη. Το δεύτερο είναι ότι δυστυχώς ακόμα και σήμερα, τρεις μήνες μετά τις εκλογές δεν έχουμε συγκεκριμένες λύσεις από την κυβέρνηση για τις υποδομές, για την ανάπτυξη στη Βόρεια Ελλάδα, στη Θεσσαλονίκη και γενικά στην χώρα. Έχουμε μια επικοινωνιακή πολιτική ακύρωσης συγκεκριμένων έργων και διαχωρισμών και πιστεύω ότι με τους χειρισμούς αυτούς οι πολίτες της Θεσσαλονίκης δεν θα έχουν εντός των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν συμφωνηθεί κρίσιμες υποδομές» σημείωσε.