Μπουτάρης: Δεν θα έπρεπε να υπάρχει το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης (Βίντεο)
Στην τελετή παράδοσης – παραλαβής του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης παραβρέθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.
«Κατά την άποψη μου δεν πρέπει να υπάρχει υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης», σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.
«Είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία με την κ. Κόλλια – Τσαρουχά και αυτή η συνεργασία θα συνεχίσει, γιατί έχουμε σημαντικά προβλήματα να αντιμετωπίσουμε», ανέφερε ακόμα ο Γιάννης Μπουτάρης.
Προηγούμενο άρθρο
Πώς κατάφεραν να ζήσουν χωρίς χρήματα για ένα χρόνο!
Σχετικά Άρθρα
Yποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ ο Γιάννης Σγουρός – Συναντήθηκε με Ανδρουλάκη
25/06/2026 - 18:12
Ένταση στη λαϊκή αγορά του Άργους με Πλεύρη, Ανδριανό και παραγωγούς
25/06/2026 - 16:20
Δείτε επίσης