Μπήκε στο ταξί σαν πελάτης, αλλά… είχε βάλει στο μάτι τις εισπράξεις
Θύμα ληστείας έπεσε οδηγός ταξί στις 7:20 το πρωί, στην περιοχή του Νέου Κόσμου.
Σύμφωνα με την καταγγελία του οδηγού, άγνωστος άνδρας, ο οποίος μπήκε στο ταξί ως επιβάτης, αφού τον ακινητοποίησε με την απειλή όπλου, του απέσπασε όσα χρήματα είχε πάνω του και αμέσως μετά τράπηκε σε φυγή.
Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη.
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη δύο αλλοδαπών στο αεροδρόμιο Ακτίου με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα
21/06/2026 - 23:50
Σε δύο φάσεις η πληρωμή του έκτακτου επιδόματος τέκνου
21/06/2026 - 22:40
Δείτε επίσης