Απομακρύνονται τα εγκαταλελειμμένα περίπτερα του Πειραιά
Απομακρύνονται από τον Πειραιά τα εγκαταλελειμμένα περίπτερα που παρέμεναν επί χρόνια ανενεργά και αποτελούσαν εστία μόλυνσης.
Μάλιστα, συνολικά 70 είναι τα εγκαταλελειμμένα περίπτερα στον Πειραιά, που πρόκειται να απομακρυνθούν.
«Η βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών μας αποτελεί προτεραιότητα για εμάς», δήλωσε ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης.
Ακόμα, ο δήμαρχος Πειραιά γνωστοποίησε ότι την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί και η απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων οχημάτων, που όπως τόνισε είναι «ένα ζήτημα πολύ σημαντικό, δεδομένης και της έλλειψης χώρων στάθμευσης στον Πειραιά».
Σχετικά Άρθρα
Καιρός: Αστάθεια και μελτέμι κρατούν μακριά τον καύσωνα – Αναλυτική πρόγνωση
23/06/2026 - 08:47
Σιάτιστα: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε και τραυμάτισε γυναίκα
23/06/2026 - 08:10
Δείτε επίσης