Καταλαβαίνουμε και σεβόμαστε το θυμό ή την οργή των συγγενών που είδαν τους ανθρώπους τους δολοφονημένους από τον Κουφοντίνα, τους Ξηρούς, τον Τζωρτζάτο και τα άλλα μέλη της 17Ν. Όμως από κει και πέρα η πολιτική συζήτηση των ημερών για τα θέματα των αποφυλακίσεων δεν έχει σχέση με την τιμωρία των δολοφόνων.
Δυστυχώς έχει σχέση με την πολιτική συγκυρία. Βλέπουν τη χώρα να προσπαθεί βήμα-βήμα να ξεφύγει από το τέλμα και τρελαίνονται. Χρησιμοποιούν κάθε αφορμή για να πείσουν την κοινή γνώμη ότι μας κυβερνούν οι υποστηρικτές των τρομοκρατών και των δολοφόνων. Κάνουν τα πάντα για να φοβηθούν οι Έλληνες από αόρατους εχθρούς και απειλές.
Είναι κραυγαλέα η ασυνέπεια πολιτικών της ΝΔ και άλλων κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ο Χριστόδουλος Ξηρός, ένα από τα πιστόλια της 17Ν, είχε πάρει άδεια επτά (7) φορές, πριν την κάνει, παραβιάζοντας τους όρους της άδειάς του, σε εφαρμογή νόμου, που ψήφισε η κυβέρνηση Σαμαρά, με υπουργό Δικαιοσύνης τον κ. Αθανασίου. Τότε μάλιστα ο Ξηρός οργάνωσε και τρομοκρατική ενέργεια. Να προσθέσουμε δε, προκειμένου να καταδειχθεί το μέγεθος της ασυνέπειας, πως ούτε και μετά την «παρασπονδία» του Χριστόδουλου Ξηρού, η κυβέρνηση Σαμαρά άλλαξε το νόμο. Προς τι, επομένως, η σημερινή κατακραυγή;
Γιατί δεν ενοχλήθηκαν που ο δολοφόνος του καθηγητή Τεμπονέρα, μέλος της ΟΝΝΕΔ, βγήκε σε επτά μόνο χρόνια από την φυλακή. Εκείνη δεν ήταν δολοφονία και μάλιστα πολιτική; Γιατί δεν συγκινούνται που ο δολοφόνος του Παύλου Φύσσα κυκλοφορεί ελεύθερος, βάσει των νόμων; Των δικών τους νόμων. Έχει ομολογήσει ότι μαχαίρωσε τον Φύσσα, η δίκη κρατάει κάτι χρόνια και ο δολοφόνος κοιμάται ακόμα σπίτι του. Πότε θα συγκινηθούν για την τραγωδία της μάνας του Φύσσα;
Οι δολοφονίες δεν έχουν χρώμα και κόμμα. Όποιος ενδιαφέρεται να αντιμετωπιστεί το έγκλημα, ν’ αλλάξει ο σωφρονιστικός κώδικας, ν’ αλλάξουν οι όροι φυλάκισης και επανένταξης, δεν πρέπει να κραυγάζει ευκαιριακά. Κυρίως δεν μπορεί αυτή η συζήτηση να γίνεται για πολιτικές σκοπιμότητες. Αν σ’ αυτά δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε πως θα μπορέσουμε για τα άλλα, την οικονομία ή την Παιδεία;
«Κ»