Αποφασιστική κίνηση

Όλοι ξέρανε για τα όργια που γινότανε στον ΟΑΣΘ, αλλά κανείς δεν μίλαγε. Από το 1957 οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ανήκανε σε μερικές εκατοντάδες μετόχους. Με τις δεκαετίες οι μέτοχοι πολλαπλασιάστηκαν λόγω κληρονομιών και μεταβιβάσεων. Το δικαίωμα των μετόχων του ΟΑΣΘ ήταν αποκλειστικό και απαγόρευε την δημιουργία άλλου δημόσιου η ιδιωτικού οργανισμού συγκοινωνιών στην Θεσσαλονίκη, Ήταν δηλαδή παραχώρηση μονοπωλίου. Χωρίς δισταγμούς και άλλες καθυστερήσεις ο Χρήστος Σπίρτζης αποφάσισε να αλλάξει το σάπιο καθεστώς των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και να το περάσει σε καθεστώς δημόσιας και κοινωνικής επιχείρησης, διότι εκτός από το κράτος γίνεται δεύτερος μεγάλος μέτοχος η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Ο λόγος που ο αρμόδιος υπουργός Σπίρτζης προχώρησε σε κοινωνικοποίηση του ΟΑΣΘ είναι το σαθρό καθεστώς που επικρατούσε με αποτέλεσμα το κράτος να επιδοτεί με δις τον ΟΑΣΘ, πολύ παραπάνω απ ότι πληρώνει για τον ΟΑΣΑ που είναι πενταπλάσιος , και την συγχρόνως οι Θεσσαλονικείς να αντιμετωπίσουν συνεχώς προβλήματα. Το καθεστώς του ΟΑΣΘ θα είναι πανομοιότυπο με αυτό του ΟΑΣΑ , δηλαδή των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας. Όλοι οι εργαζόμενοι , οδηγοί, τεχνικοί και διοικητικοί περνάνε αυτομάτως στον νέο δημόσιο οργανισμό χωρίς περιορισμούς. Δεν θα υπάρξει αύξηση του εισιτηρίου.
Σχετικά Άρθρα
Δείτε επίσης