Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2025

Από την τσέπη της

Η προεκλογική εκστρατεία της Χίλαρυ Κλίντον έχει στοιχίσει ως τώρα 89 εκατ. δολάρια σε τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα. Τα 52 εκατ. δολάρια προέρχονται από την τσέπη της  (!) ενώ 37 εκατ. δολάρια μαζεύτηκαν από τις εισφορές των υποστηρικτών της. Το προσωπικό οικονομικό κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης για τον Ντόναλντ Τραμπ, είναι  μηδενικό, ενώ τα 8,2 εκατ. δολάρια που δαπανήθηκαν για την αγορά τηλεοπτικού χρόνου, προήλθαν από δωρεές των υποστηρικτών του. Ο Τραμπ, προτιμά το διαδίκτυο για την προβολή του, γύρω στα 2 εκ δολάρια.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή