Ανατίναξαν ΑΤΜ στο νοσοκομείο “Σωτηρία”
Άγνωστοι δράστες ανατίναξαν, στις 4 τα ξημερώματα, μηχάνημα ΑΤΜ που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του νοσοκομείου “Σωτηρία”, στη λεωφόρο Μεσογείων.
Σύμφωνα με την αστυνομία, η έκρηξη προήλθε, πιθανότατα, με τη μέθοδο της διοχέτευσης αερίου. Οι δράστες, αφού απέσπασαν τις κασετίνες με τα χρήματα από το ΑΤΜ, εξαφανίστηκαν, ενώ η αστυνομία διενεργεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους.
Προηγούμενο άρθρο
Τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων
Επόμενο άρθρο
Φωτιά σε περίπτερο στο Ίλιον »
Σχετικά Άρθρα
«Μονόδρομος» το ESG για τη σύγχρονη τοπική αυτοδιοίκηση
25/06/2026 - 20:20
Πανελλαδικές: Πρώτος των πρώτων στη Λέσβο ο Γιάννης Λάλος
25/06/2026 - 19:50
Δείτε επίσης