Φαίνεται πως οι Ιταλοί, έχουν ήδη λατρέψει την περιοχή και ξέρουν τι θέλουν ταξιδεύοντας στον προορισμό, διατυπώνει με σημερινή ανακοίνωσή του ο Τουριστικός Οργανισμός της περιοχής (ΤΟΧ). Η Χαλκιδική προσελκύει κυρίως το ενδιαφέρον οικογενειών, νεαρά ζευγάρια, αλλά και ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, που αναζητούν την επαφή με την τοπική κουλτούρα και τη φύση, τον εναλλακτικό τουρισμό ή απλά, την ξεκούραση, τη θάλασσα και καλό φαγητό.
Παρήλθε η εποχή του all inclusive για τους Ιταλούς, οι οποίοι ψάχνουν πληροφορίες από τα επίσημα κανάλια ενημέρωσης, όπως διεθνείς εκθέσεις, ιστοσελίδα του προορισμού και στη συνέχεια καταφεύγουν στα social media (facebook & instagram) των ταξιδιωτικών περιοδικών και των τηλεοπτικών εκπομπών, ενώ πλέον όλο και περισσότεροι Ιταλοί επιλέγουν να κάνουν μόνοι τους κράτηση και όχι μέσω γραφείων, σύμφωνα με στοιχεία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής (ΤΟΧ), που προέκυψαν από τη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση τουρισμού «ΒΙΤ 2018» στο Μιλάνο.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο ΤΟΧ συμμετείχε σε εκδήλωση με θέμα τους γάμους που συνδιοργάνωσαν η BIT με το σύλλογο Wedding Planner της Ιταλίας. Η παρουσίαση της εκδήλωσης έγινε από το διάσημο οργανωτή γάμων Μάουρο Αντάμι (Mauro Adami), ο οποίος αναμένεται να γράψει για τη Χαλκιδική στο blog του.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν σημαντικές συναντήσεις με Ιταλούς δημοσιογράφους, όπως η Ραφαέλα Μαρτινότι(Raffaella Martinotti) από τον δημοσιογραφικό όμιλο TGCOM24 και η Ιλάρια Σάντι (Ilaria Santi) από το πόρταλ «Siviaggia», που είναι ένα από τα μεγαλύτερα σε επισκεψιμότητα στην Ιταλία, ενώ ήδη συμφωνήθηκε να δημοσιευτούν διάφορα άρθρα για τη Χαλκιδική. Παράλληλα, έγιναν οι καθιερωμένες συναντήσεις με δημοσιογράφους από το τηλεοπτικό δίκτυο της RAI, το ταξιδιωτικό περιοδικό «MarcoPolo», καθώς και με εκπροσώπους μέσων μαζικής ενημέρωσης από την Ελβετία.
