Άδεια μέσα σε 30 ημέρες για τα νέα πρατήρια καυσίμων!

ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ!                                                                                                               

Το σχέδιο νόμου, με τίτλο «Απλοποίηση διαδικασίας αδειοδότησης και λοιπές διατάξεις πρατηρίων παροχής καύσιμων και ενέργειας», βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.  Με το εν λόγω σχέδιο νόμου προωθείται μια σειρά ρυθμίσεων που θα αποφέρουν την απλοποίηση και την επιτάχυνση της διαδικασίας αδειοδότησης πρατηρίων καυσίμων και θα ενισχύσουν σημαντικά την δραστηριότητα του κλάδου εμπορίας καυσίμων, συμβάλλοντας αντίστοιχα στην περαιτέρω εξάπλωση των εναλλακτικών καυσίμων στην χώρα μας.

ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ, ΑΦΟΡΟΥΝ:

Την σημαντική μείωση των  διοικητικών  βαρών και του κόστους, καθώς μεταξύ άλλων καταργείται η αυτοψία καταλληλότητας θέσης οικοπέδου που διενεργείται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών και αντικαθίσταται με την Υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης του Ιδιώτη Μελετητή Μηχανικού του υπό αδειοδότηση πρατηρίου.

-η άδεια ίδρυσης, θα δίνεται μέσα σε διάστημα 30 ημερών εργάσιμων υπό την υποβολή πλήρους φακέλου δικαιολογητικών.

-Για πρώτη φορά, προβλέπεται η «σιωπηρή έγκριση», σύμφωνα με την οποία αν παρέλθει το διάστημα των 30 ημερών, χωρίς η αδειοδοτούσα Υπηρεσία να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα, ο ενδιαφερόμενος θεωρείται ότι νομίμως έχει ιδρύσει την επιχείρησή του πρατηρίου χωρίς κανέναν πρόσθετο περιορισμό. 

-Θεσμοθέτηση εγκατάστασης μικτού διανομέα. Επιτρέπεται η εγκατάσταση μικτού διανομέα υγραερίου και υγρών καυσίμων ως ενιαία μονάδα διάθεσης, τόσο των υγρών καυσίμων όσο και υγραερίου σε οχήματα, από το ίδιο σημείο εξυπηρέτησης.

-Υφιστάμενα πρατήρια υγρών καυσίμων που λειτουργούν σε ισόγεια κτιρίων με ορόφους δύνανται να συνεχίσουν τη λειτουργία τους και μετά την 10η Δεκεμβρίου του 2017, εφόσον υλοποιήσουν μια σειρά από μέτρα ασφάλειας.

-Μείωση της εσωτερικής απόστασης ασφαλείας μεταξύ της δεξαμενής υγραερίου (έως 18,00 μ3) και των χαρακτηριστικών σημείων του πρατηρίου, με αποτέλεσμα αυξηθούν τα μικτά πρατήρια καυσίμων, τα οποία μέχρι σήμερα, λόγω της περιορισμένης επιφάνειας ακινήτων τους,   δεν μπορούσαν να διαθέτουν και υγραέριο κίνησης.

 

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή