Ξάνθη: Άνοιξε στα δύο ο δρόμος και «κατάπιε» Ι.Χ. (Φωτογραφία)
Σε παγίδες μετέτρεψε τους δρόμους η νεροποντή στον οικισμό της Λευκόπετρας στην Ξάνθη. Άγιο είχε ένας οδηγός ΙΧ όταν επιστρέφοντας στο σπίτι του, άνοιξε κυριολεκτικά ο δρόμος κάτω από τις ρόδες του αυτοκινήτου του. Σύμφωνα με το thrakitoday, ευτυχώς το αυτοκίνητο είχε βάρος και ο οδηγός γλίτωσε τα χειρότερα.

Επόμενο άρθρο
Πάνω από 170.000 μετανάστες εισήλθαν στην Ε.Ε. το Σεπτέμβριο »
Σχετικά Άρθρα
Έπεσαν 25.000 αποβολές για κινητά στα σχολεία, έκρηξη της ΔΕΠΥ στους μαθητές
22/06/2026 - 15:10
Έμφυλη βία: Πλημμύρα καταγγελιών στην γραμμή SOS 15900
22/06/2026 - 14:49
Δείτε επίσης