Τους προτιμάει ο κορωνοϊός…
Ο κορωνοϊός χτύπησε ανελέητα τους βουλευτές της ΝΔ. Μέσα σε ένα 24ωρο διαπιστώθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Γιάννης Οικονόμου, ο βουλευτής Δωδεκανήσου Γιάννης Παππάς και ο βουλευτής Πειραιά Δημήτρης Μαρκόπουλος ο οποίος μάλιστα νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό.
Προηγούμενο άρθρο
Μας εξέπληξε
Επόμενο άρθρο
Aρνείται πεισματικά »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης