Το ΚΕΠ των Αποδήμων
Την πιλοτική λειτουργία του Εθνικού Δημοτολογίου ανακοίνωσαν οι υπουργοί Εσωτερικών και Εξωτερικών, Π. Κουρουμπλής και Ν. Κοτζιάς, τονίζοντας ότι επιτέλους οι απόδημοι Έλληνες θα έχουν δικό τους ηλεκτρονικό ΚΕΠ , μέσω του οποίου θα διεκπεραιώνουν τις δουλειές τους με το ελληνικό δημόσιο. Με 15 χρόνια καθυστέρηση, αλλά επιτέλους θα γίνει.
Προηγούμενο άρθρο
Διστακτικοί οι Βούλγαροι και οι Ρουμάνοι
Επόμενο άρθρο
Το Spiegel εμπλέκει τον Σόιμπλε στα «Panama Papers» »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης