Θεσσαλονίκη: Γυναίκα έπεσε στο κενό από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας
Στο κενό από διαμέρισμα τρίτου ορόφου έπεσε μια γυναίκα 36 ετών, στην οδό Αγγελοπούλου, στην Άνω Τούμπα. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις και κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η γυναίκα τραυματίστηκε σοβαρά και διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο «Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης. Τις συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το περιστατικό διερευνά η αστυνομία.
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη 76χρονου ως υπαίτιου της πυρκαγιάς στην Κορινθία
28/06/2026 - 20:20
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης