Θεσσαλονίκη: Μπήκαν με κλεμμένο IX σε αλυσίδα καφέ – “Σήκωσαν” το χρηματοκιβώτιο
Κινηματογραφική διάρρηξη σημειώθηκε τα ξημερώματα στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης.
Άγνωστοι εμβόλισαν με κλεμμένο αυτοκίνητο τη τζαμαρία καταστήματος γνωστής αλυσίδας καφέ στις 04:30 τα ξημερώματα.
Οι δράστες, αφού “εισέβαλαν” με το ΙΧ στο εσωτερικό της καφετέριας, διέρρηξαν το χρηματοκιβώτιο και αφαίρεσαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό.
Σύμφωνα με τη αστυνομία, οι άγνωστοι εγκατέλειψαν το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν σαν πολιορκητικό κριό και διέφυγαν με άλλο όχημα.
Προηγούμενο άρθρο
Κρούσματα κορωνoϊού και στο Ηνωμένο Βασίλειο
Σχετικά Άρθρα
Διόνυσος Αττικής: Πυρκαγιά σε εξέλιξη στις Κουκουναριές
28/06/2026 - 16:28
Κέρκυρα: Συνελήφθη υπεύθυνος κέντρου διασκέδασης για παρουσία ανηλίκων
28/06/2026 - 15:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης