Στο νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης
Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου εισήχθη λίγο πριν από τις 12 το μεσημέρι ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ειρηναίος.
Όπως δήλωσε στο ekriti.gr ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ Γιώργος Χαλκιαδάκης, ο Αρχιεπίσκοπος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείου με αναπνευστική ανεπάρκεια και κρίθηκε αναγκαίο να νοσηλευτεί στη ΜΕΘ.
Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση, η υγεία του 87χρονου Αρχιεπισκόπου έχει παρουσιάσει βελτίωση.
Προηγούμενο άρθρο
Νέος σεισμός στο Άγιο Όρος
Επόμενο άρθρο
Λεφάκης: Έχω προβλέψει τον θάνατό μου »
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη δύο αλλοδαπών στο αεροδρόμιο Ακτίου με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα
21/06/2026 - 23:50
Σε δύο φάσεις η πληρωμή του έκτακτου επιδόματος τέκνου
21/06/2026 - 22:40
Δείτε επίσης