Στη μαύρη λίστα οι… ηλιοκαμένοι
Κάθε καλοκαίρι ακούμε περίπου την ίδια πληροφορία: Ο αρχηγός είναι θυμωμένος με όσους εκθέτουν την παράταξη, λόγω των εμφανίσεων τους σε Μύκονο και άλλες κοσμικές παραλίες,. Φέτος ο …τσαντισμένος είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τους γνωστούς μπον βιβέρ, νεάζοντες βουλευτές της ΝΔ. Διότι ο κόσμος βλέπει φωτογραφίες καλοπαίρασης και χλιδής. Καλοκαίρι είναι θα φύγει και η …τσαντίλα!
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Τον «καρφώνουν»
Επόμενο άρθρο
Ερχονται συγκρούσεις »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης