Κυριακή, 14 Ιουλίου 2024
ΑΘΗΝΑ ΚΑΙΡΟΣ

Ποια είναι τα ιδανικά «σνακ» που θα απογειώσουν τη γυμναστική σου;

Μοιραστείτε το

Αγαπάς την γυμναστική και είναι ο τρόπος της καθημερινότητας σου για να νιώθεις υγιής και γεμάτος ευεξία. Πηγαίνεις στο γυμναστήριο, κάνεις τις ασκήσεις σου στο σπίτι, κολυμπάς, τρέχεις, όποιος κι αν είναι ο τρόπος που σε εκφράζει, ένα τονωτικό σνακ είναι πάντοτε πολύ χρήσιμο για οποιοδήποτε είδος γυμναστικής επιλέξεις.

Σου προτείνουμε λοιπόν 4 σνακς που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα!

 

  • Ψωμί ολικής άλεσης

Φάε μία ή δύο μικρές φέτες ψωμί ολικής άλεσης με λίγη μαρμελάδα ή μέλι 45 λεπτά πριν τη γυμναστική σου.

  • Γιαούρτι

Το γιαούρτι έχει μαγνήσιο που βοηθάει στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Μπορείς να φας 220 gr γιαούρτι με λίγα λιπαρά.

  • Μπάρα δημητριακών

Μία άλλη καλή εναλλακτική λύση είναι να φας μία-δύο μικρές μπάρες δημητριακών λίγη ώρα πριν πας γυμναστήριο ή στο δρόμο πηγαίνοντας για τη γυμναστική σου. Απλά πρόσεξε η μπάρα που θα επιλέξεις να μην έχει πολλά λιπαρά

  • Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα προσφέρουν τρομερή ενέργεια και περιέχουν Ωμέγα-3 και Ωμέγα-6 λιπαρά που κάνουν πολύ καλό στον οργανισμό μας. Μπορείς να φας 12 αμύγδαλα πριν ξεκινήσεις τη γυμναστική σο

Σχετικά Άρθρα

Δείτε Επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή

Μην χάνετε καμία στιγμή ενημέρωσης. Παρακολουθήστε το τηλεοπτικό πρόγραμμα του Kontra Channel σε
απευθείας μετάδοση 24/7.