Πέθανε η δημοσιογράφος, Ελευθερία Κονδύλη
Θλίψη στον δημοσιογραφικό κόσμο με τον χαμό της Ελευθερίας Κονδύλη. Η ΕΡΤ με ανακοίνωσή της αποχαιρέτησε τη δημοσιογράφο.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η ΕΡΤ αποχαιρετά με θλίψη τη συνάδελφο Ελευθερία Κονδύλη, η οποία έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία 53 ετών, ύστερα από σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπιζε.
Η Ελευθερία Κονδύλη, από το 1990, εργάστηκε στον διοικητικό, οικονομικό και ενημερωτικό τομέα της ΕΡΤ, προσφέροντας τις υπηρεσίες της στη δημόσια ραδιοτηλεόραση, με επαγγελματισμό και ήθος.
Η διοίκηση της ΕΡΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της στην οικογένεια και στους οικείους της.
Σχετικά Άρθρα
Θανατηφόρο τροχαίο στη Βαρυμπόμπη – Ένας νεκρός μετά από εκτροπή οχήματος
28/06/2026 - 07:00
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης