Πα-τέρας κακοποίησε βάναυσα 2χρονο αγοράκι – Σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο νοσοκομείο παίδων “Αγλαΐα Κυριακού”, ένα αγοράκι μόλις 2 ετών που κακοποιήθηκε βάναυσα από τον ίδιο τον πατέρα του.
Ειδικότερα, το παιδί διακομίστηκε το βράδυ του Σαββάτου από το Αίγιο στο νοσοκομείο της Κορίνθου, από όπου κρίθηκε επιβεβλημένη η μεταφορά του στην Αθήνα.
Στο νοσοκομείο μετέβη εσπευσμένα ο Εισαγγελέας.
Προηγούμενο άρθρο
Ληστεία 5 δισ. από το «τρίγωνο του διαβόλου»
Επόμενο άρθρο
Νεκρός σε τροχαίο γνωστός επιχειρηματίας »
Σχετικά Άρθρα
Καιρός: Αστάθεια και μελτέμι κρατούν μακριά τον καύσωνα – Αναλυτική πρόγνωση
23/06/2026 - 08:47
Σιάτιστα: Αδέσποτος σκύλος επιτέθηκε και τραυμάτισε γυναίκα
23/06/2026 - 08:10
Δείτε επίσης