Ωραίοι οι… αθάνατοι
Θα γίνουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο στις 23 Ιουλίου-15Αυγούστου; Οι γιατροί της Ιαπωνίας ζητούν τη αναβολή τους γιατί τα νοσοκομεία είναι γεμάτα αλλά και γιατί ο αριθμός των εμβολιασμένων είναι ακόμα μικρός, στη χώρα των 120 εκ. κατοίκων. Όμως η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (οι Αθάνατοι) λένε ότι δεν μπορεί αν υπάρξει νέα αναβολή (ήταν να γίνουν το 2020) άρα η Ολυμπιάδα θα γίνει κανονικά. Ωραίοι!
Προηγούμενο άρθρο
Το χαβά τους…
Επόμενο άρθρο
Γιατί αυτή η εμμονή; »
Σχετικά Άρθρα
Παρέμβαση για την Τουρκία
24/06/2026 - 16:29
Κομισιόν για Αβραμόπουλο
24/06/2026 - 16:29
ΕΛ.Α.Σ. για Ασημακοπούλου
24/06/2026 - 16:28
Ανοδική πορεία
24/06/2026 - 16:27
Δείτε επίσης